بهترین کلیشه سازی در تهران

بهترین کلیشه سازی در تهران

شرکت کلیشه سازی لیتوس با دو دهه تجربه در ساخت و تولید انواع کلیشه به عنوان بهترین کلیشه سازی در تهران آماده پاسخ گویی به شما عزیزان است. شما می‌توانید انواع سفارشات خود را در زمینه ساخت کلیشه ژلاتینی، کلشه کارتن، کلیشه گونی، کلیشه نایلون و کلیشه جعبه در شرکت کلیشه سازی لیتوس ثبت کنید و در کمترین زمان کلیشه مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

در این مطلب از کلیشه سازی لیتوس با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل‌تری از شرکت کلیشه سازی لیتوس و فعالیت آن در زمینه تولید انواع کلیشه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کلیشه سازی در تهران

اگر شما به دنبال یک شرکت معتبر جهت ساخت و تولید کلیشه مورد نظرتان هستید، پیشنهاد ما به شما شرکت کلیشه سازی لیتوس است. مجموعه لیتوس با بیش از دو دهه تجربه در ساخت کلیشه‌های ژلاتینی با بروز رسانی تجهیزات و جذب نیروی متخصص گامی بلند در هرچه بهتر نمودن صنعت چاپ فلکسو در کشور برداشته است و امروزه با استفاده از دانش روز دنیا و تجهیزات مدرن آماده همکاری با صنایع بسته بندی ممتاز کشور می‌باشد.

این مجموعه برای اولین بار در کشور دارای سیستم مونتاژ تمام دیجیتال می‌باشد که توسط مهندسین شرکت طراحی و در حال اجرا می‌باشد.

مجموعه لیتوس با دو شعبه فعال در تهران و کرج آماده برای ارائه بهترین خدمات و با کیفیت‌ترین محصولات کلیشه به شما عزیزان است و با تحویل ۲۴ ساعته در تهران و کرج سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد داد.

حتما بخوانید: انواع کلیشه چاپ را بشناسید

کلیشه سازی در تهران

بهترین کلیشه سازی در تهران

شما میتوانید برای هر نوع کلیشه‌ای با کیفیت بالا در مجموعه لیتوس، به عنوان بهترین کلیشه سازی در تهران، سفارش خود را ثبت کنید و سپس در کمترین زمان بهترین محصول را از ما دریافت کنید.

اگر به دنبال ثبت سفارش در مجموعه لیتوس هستید، در ادامه مراحل سفارش در این مجموعه را توضیح خواهیم داد. طبق مراحل عنوان شده مشاوران ما در سفارش و ساخت کلیشه‌ها در کنار شما خواهند بود:

  1. تماس تلفنی

با مشاوران ما در رابطه با کلیشه مورد نظرتان صحبت خواهید کرد و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهند داد.

  1. ارسال نمونه طرح

نمونه طرح مورد نظرتان را از طریق فضای مجازی برای کارشناسان ما ارسال می‌کنید تا بر طبق آن سفارش شما ساخته شود.

  1. دریافت مشاوره و تایید طراحی

با مشاوران ما در رابطه با طرح و پیش برد مسیر طراحی صحبت خواهید کرد و در راستای تایید طرح نهایی پیش خواهیم رفت.

  1. صدور پیش‌فاکتور

در رابطه با پیش فاکتور بر اساس طرح نهایی شما کارشناسان ما توضیحات لازم را به شما ارائه خواهند داد و با شما به توافق مالی می‌رسند.

  1. تحویل کلیشه

در نهایت کلیشه شما بر طبق آنچه سفارش دادید با کیفیت عالی به شما تحویل داده می‌شود.

حتما بخوانید: کلیشه ژلاتینی چیست ؟

کلیشه سازی در تهران

حتما بخوانید: قیمت ساخت کلیشه ژلاتینی [بالاترین کیفیت و بهترین قیمت]

سخن آخر

در این مطلب از کلیشه سازی لیتوس سعی کردیم توضیحاتی در خصوص آشنایی شما عزیزان با این مجموعه و فعالیت آن در زمینه ساخت و تولید انواع کلیشه مطابق با نظر و درخواست مشتریان، ارائه کنیم. همچنین گفتیم که برای ثبت سفارش در این مجموعه کدام مراحل را لازم است طی کنید تا در نهایت محصول مورد نظرتان را با کیفیت عالی تحویل بگیرید.

آیا شما تجربه سفارش انواع کلیشه در مجموعه لیتوس را داشته‌اید؟

شما به دنبال ساخت کدام یک از انواع کلیشه هستید؟

نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید. همچنین سوالات خود را می‌توانید در همین قسمت مطرح کنید. ما پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

همراهی شما عزیزان بزرگترین دارایی مجموعه ی لیتوس میباشد .

یک نکته هم برای خریداران قیر براتون آوردیم که میتونید برای خرید قیر یا خرید ایزوگام روی فلات قیر حساب کنید .

۹ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

02133769131 - 02133770301